تور استانبول

ساخت وبلاگ

هتل هیلتون بومونتی استانبول

هتل هیلتون بومونتی یکی از هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که در منطقه بومونتی واقع شده است و دارای 829 اتاق کاملا مجهز می باشد و سرویس دهی هتل به صورت BB می باشد. فاصله هتل تا میدان تقسیم 3.5, تا ایستگاه متروی شیشلی 2 و تا فرودگاه آتاتورک 35 کیلومتر می باشد. هتل هیلتون دارای امکاناتی نظیر: رستوران, 3 کافی شاپ, استخر سر پوشیده, استخر روباز, حمام ترکی, سونا, جکوزی, اتاق ماساژ, باشگاه بدنسازی و ... می باشد. در سفرتان با تور استانبول امکان اقامت در این هتل 5 ستاره برای شما و عزیزانتان فراهم خواهد شد تا سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.

 هتل هیلتون بومونتی استانبول

هتل هیلتون بومونتی استانبول

قیمت تور استانبول

تور استانبول ارزان

آفر تور استانبول

تور استانبول نوروز 97

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل هیلتون بومونتی استانبول, نویسنده : چلچراع راه سفر net-istanbul بازدید : 215 تاريخ : شنبه 7 بهمن 1396 ساعت: 15:28

هتل لاسوس پالاس استانبول

هتل لاسوس پالاس یکی از هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که در منطقه عثمان بی مرکز شهر استانبول واقع شده است. این هتل دارای 128 اتاق, رستوران, کافی شاپ, استخر, سونا, جکوزی, حمام ترکی, اتاق ماساژ, باشگاه بدنسازی و ... می باشد. سرویس دهی هتل به صورت BB می باشد. فاصله هتل لاسوس پالاس تا فرودگاه آتاتورک 20 و تا فرودگاه سابیها 41 کیلومتر است. در سفرتان با تور استانبول امکان این را دارید تا در این هتل 5 ستاره اقامت داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.

هتل لاسوس پالاس استانبول

هتل لاسوس پالاس استانبول

قیمت تور استانبول

تور استانبول ارزان

آفر تور استانبول

تور استانبول نوروز 97

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل لاسوس پالاس استانبول, نویسنده : چلچراع راه سفر net-istanbul بازدید : 224 تاريخ : شنبه 7 بهمن 1396 ساعت: 15:23

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

هتل چراغان پالاس کمپینسکی یکی از هتل های 5 ستاره استانبول می باشد و دارای 2 ساختمان اصلی و فرعی با 315 اتاق, سوئیت, جونیور سوئیت و ... است. این هتل در اصل یکی از جاذبه های استانبول به حساب می آید زیرا که در قرن 19 میلادی یعنی سال 1990 به عنوان کاخ سلطنتی ساخته شده بود و در سال 1999 به بازسازی این هتل پرداختند و آن را به این هتل پر طرفدار در بین مناطق بشیکتاش و اورتاکوی تبدیل کردند. امروزه این هتل مورد توجه تعداد زیادی از گردشگران تور استانبول قرار گرفته است. زیرا هم موقعیت مکانی خوبی دارد و هم مدرن و شیک است. از امکانات هتل هم می توان به رستوران, کافی شاپ, ترنسفر فرودگاهی, پذیرش 24 ساعته, روم سرویس 24 ساعته, خدمات بیدار باش, مرکز SPA, مرکز تناسب اندام, حمام ترکی, اتاق ماساژ و ... اشاره کرد. هتل چراغان از سال 2010 تا 2013 جایزه بهترین هتل جهان و در سال 2014 جایزه بهترین هتل اروپا را از آن خود کرد. در سفرتان به استانبول امکان این را دارید تا در این هتل بسیار شیک و لوکس اقامت داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

قیمت تور استانبول

تور استانبول ارزان

آفر تور استانبول

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول, نویسنده : چلچراع راه سفر net-istanbul بازدید : 250 تاريخ : شنبه 7 بهمن 1396 ساعت: 15:19

هتل پلتفرم مرتر سوئیت استانبول

هتل پلتفرم مرتر سوئیت یکی از هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که, در منطقه مرتر استانبول پذیرای مهمانان و مسافرانتور استانبول می باشد. از امکانات هتل می توان به استخر, سونا, جکوزی, حمام بخا, حمام ترکی, اتاق ماساژ, باشگاه بدنسازی, رستوران, کافی شاپ, خدمات روم سرویس 24 ساعته, خدمات بیدار باش, پذیرش 24 ساعته, اینترنت, پارکینگ, آسانسور, خشکشویی, لاندری, اتوشویی, واکس, روزنامه, اتاق سیگاری و ... اشاره کرد. هتل پلتفرم دارای 148 اتاق, سوئیت, جونیور سوئیت, اتاق دلوکس, اتاق سوپریور و ... می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 14 و تا میدان تقسیم 12 کیلومتر است. در سفرتان به استانبول امکان این را دارید تا در این هتل 5 ستاره لوکس اقامت داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.

هتل پلتفرم مرتر سوئیت استانبول

هتل پلتفرم مرتر سوئیت استانبول

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل پلتفرم مرتر سوئیت استانبول,هتل های استانبول,درباره استانبول,رزرو هتل در استانبول, نویسنده : چلچراع راه سفر net-istanbul بازدید : 259 تاريخ : شنبه 7 بهمن 1396 ساعت: 15:12

تور استانبول (Istanbul Tours)

راه سفرسال ها در زمینه تور استانبول بهترین نرخ و بهترین خدماتبا پروازهای ایرانی و خارجی ( قشم ایر، اطلس گلوبال، ماهان، ترکیش، آتا، معراج، ایران ایر، آسمان )به شما مسافرین گرامی خدمت نموده  است.

آژانس راه سفر،گارانتی هتل های 5 ستاره، 4 ستاره، 3 ستاره تکسیم، اکسارای، لاللی، مرتر، شیشلی 

تاریخچه استانبول (Istanbul History)

استانبول که در گذشته بیزانس و کانستنتینوپل (Byzantum and Constantinople) یا قسطنطنیه نامیده می شد، در سال 2010، بزرگترین شهر ترکیه و پنجمین شهر بزرگ جهان است. استانبول در طول تاریخ، پایتخت دو امپراتوری روم شرقی و عثمانی بوده است و در سال 1923، پس از استقرار حکومت جمهوری در ترکیه، پایتخت ترکیه از این شهر به آنکارا تغییر کرد. اما همچنان مهم ترین شهر تاریخی، فرهنگی و مالی ترکیه باقی ماند. استانبول در تنگه بسفر قرار دارد تور استانبول و بندرگاهی طبیعی به نام دماغه طلایی یا گلدن هورن (Golden Ho) را در بخش شمال غربی ترکیه دربرمی گیرد. این شهر در دو طرف اروپایی و آسیایی بسفر توسعه پیدا کرده، در نتیجه تنها شهر دنیاست که در دو قاره اروپا و آسیا قرار دارد.

آب و هوای استانبول (Istanbul Weather)

آب و هوای استانبول تحت تاثیر دریای مدیترانه قرار داشته و زمستان هایی معتدل و مرطوب و تابستان هایی گرم و خشک دارد. بر خلاف اغلب مناطقی که تحت تاثیر آب و هوای مدیترانه ای قرار دارند، استانبول در زمستان حدود 30 روز دمای زیر صفر درجه دارد و برف نیز پس از هر بارش به علت سرمای هوا چندین روز بر زمین می ماند. رطوبت هوا، گرمای تابستان های استانبول را معتدل کرده و مه صبحگاهی برای مردم این شهر، امری عادی است. مه غلیظ، به طور میانگین، در 228 روز از سال در این شهر دیده می شود و روزهای زمستانی مه آلودترین این روزها هستند. از نظر میزان رطوبت، استانبول دومین شهر ترکیه است. تابستان، خشک ترین فصل استانبول است و باران به ندرت می بارد مگر این که بارش هایی صورت گیرد که بسیار غیرعادی و سیل آسا هستند.

 

فرودگاه استانبول (Istanbul Airport)

استانبول دو فرودگاه بین المللی دارد. فرودگاه بین المللی آتاتورک (Iata) که بزرگ تر و اصلی تر است که در منطقه یزیلکوی (Yesilkoy)، بخش اروپایی استانبول و 24 کیلومتری غربی مرکز شهر قرار دارد. این فرودگاه از لحاظ ترافیک مسافر سی امین رتبه و از نظر تردد مسافران بین المللی، بیستمین رتبه را در جهان دارد و همچنین هشتمین فرودگاه پرتردد اروپا می باشد. تور استانبول هر روز پروازهای متعددی از شهرهای مختلف ایران به استانبول انجام می شود که اغلب آنها به فرودگاه آتاتورک است.

 

بازارهای استانبول (Istanbul Markets)

بازارهای استانبول در بافت قدیمی شهر قرار گرفته اند و علاوه بر اماکنی تجاری، از نمونه معماری سنتی این شهر نیز به شمار می روند. این بازارها مکان مناسبی برای خرید انواع سوغاتی، کالاها و خوراکی های سنتی ترکیه و استانبولهستند. تور استانبول بازارهای سنتی  استانبول شبیه بازارهای سنتی شهرهای مختلف ایران مانند تهران، تبریز، اصفهان و شیراز است.

 

مراکز خرید استانبول (Business centers)

استانبول علاوه بر بازارهای سنتی، مراکز خرید مدرن زیادی دارد. برخی از بزرگترین این مراکز عبارتند از :

Forum Istanbul/Akmerkez/Kanyon/Galleria Atakoy/Olivium/ Cevahir Avm/Kale Center

 

موزه های استانبول (Istanbul Museum)

استانبول علاوه بر قصرهایی که تبدیل به موزه شده اند، تعداد زیادی موزه دولتی و خصوصی دیگر نیز دارد که تاریخ پر فراز و نشیب، این شهر کهن و همچنین کشور ترکیه را در معرض نمایش بازدید کنندگان خود قرار می دهند. برخی از مهم ترین این موزه ها عبارتند از:Hagia Sophia/Ataturk Museum/Chora Museum/UFO Museum/Miniaturk

قیمت تور استانبول

تور استانبول ارزان

آفر تور استانبول

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : تور استانبول,درباره استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,دیدنی های استانبول, نویسنده : چلچراع راه سفر net-istanbul بازدید : 261 تاريخ : شنبه 7 بهمن 1396 ساعت: 13:35